پنجشنبه, تیر ۱۲, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی تلویزیون

سیامک انصاری خودش هم بایا را باور ندارد

۱۳۹۹-۰۹-۲۳
Reading Time: 2 mins read
1

سینما مثبت: تبلیغات پُرحجم، رگباری و تهاجمی کسب و کار بایا این روزها تمام شبکه های تلویزیونی را به تسخیر خود درآورده است. کسب و کاری که با حضور سیامک انصاری مردم را دعوت به مشارکت می کند اما چند پشت پرده ساده حاکی از آن است که نمی توان به سادگی به آن اطمینان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری ـ تحلیلی سینما مثبت، بایا که با عنوان شبکه هوشمند خرید و فروش کالا و خدمات خود را معرفی کرده، در ازای هر خرید و فروشی که انجام می دهد، سه درصد کارمزد دریافت می کند و این مسئله ای نیست که در تبلیغات این سایت به آن اشاره شده باشد و علاقه مندان به ثبت نام در مراحل نهایی ثبت نام متوجه این مسئله می شوند. کسب و کاری که همه چیز سیامک انصاری شده، چند نکته جالب توجه دیگر نیز به شرح زیر دارد:

سیامک انصاری در اینستاگرام خود، بایا را دنبال نکرده و در میان 42 دنبال کننده انصاری، از بایا خبری نیست. وقتی خود او به این اندازه به بایا اطمینان ندارد، چرا مخاطب باید حرف های اغراق آمیز او درباره بایا را باور کند؟

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی پُرطرفدار، جایگاه ویژه ای در کسب و کار بایا ندارد. صفحه اینستاگرام بایا فقط 2271 دنبال کننده دارد که در میان آن ها چهره های جدی و مهم دیده نمی شود. همچنین نام کاربری بایا فقط دو نفر را دنبال کرده است که یکی از آن ها «ابراهیم ابراهیم بای سلامی» است و دیگری شرکت دانش پارسیان. ابراهیم آقا که احتمالا صاحب کسب و کار بایا است، تا لحظه تنظیم این خبر صرفا 2972 دنبال کننده داشته است. او صرفا 11 پست در صفحه اینستاگرام خود ثبت کرده و اولین پست او ششم نوامبر ـ یعنی 16 آبان 99 ـ ثبت شده است؛ یعنی 36 روز قبل! او نیز فقط دو نفر را دنبال می کند که اولی بایا است و دیگری شرکت دانش پارسیان.

درباره شرکت دانش پارسیان در صفحه رسمی آن تا این حد می توانیم بدانیم که «بزرگترین کمپین تبلیغاتی کشور را برای امر مهم اطلاع‌رسانی و تبلیغات منعقد و اجرایی» نموده است. این شرکت در سال 1382 تاسیس و در حوزه تولید نرم‌افزارهای مقیاس بزرگ (Large Scale) فعالیت می‌کند و پروژه‌های بزرگی را در سطح ملی به انجام رسانده است. شرکت دانش پارسیان در سال 1397به عنوان شرکت برتر در صنعت تولید نرم‌افزار توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد. تقدیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و حمایت مشتریان از شرکت دانش پارسیان، نشانگر تلاش بی‌وقفه در جهت اجرای موثر پروژه‌های ملی است. اما به جز این رزمه چاق و چله که در همکاری و تعامل با دولتی ها و حاکمیتی ها ایجاد شده، هیچ اثر دیگری از فعالیت های این شرکت نیست و جالب اینکه صفحه اینستا این شرکت نیز صرفا 218 دنبال کننده دارد که صفحه به روز و پویایی نیست.

نکته جالب تر اینکه بایا در صفحه درباره ما خود مطلبی دارد که حتی یک ویرایش ساده و عادی نشده و بارها و بارها عبارت غلط می باشد را به کار برده است.

وقتی کسب و کاری ساده ترین و بدیهی ترین اصول جلب اعتماد مخاطب را به کار نمی گیرد و صرفا قرار است با تبلیغاتی پُرحجم به مخاطب معرفی شود، به چه دلیل باید مورد اعتماد قرار گیرد؟ البته مخاطبان سیما از این جنس تبلیغات پُرحجم خاطره های چندان خوشی ندارند که نمونه ساده و دم دستی آن کِرِم حلزون بود.

سینما مثبت آماده انعکاس دیدگاه دست اندرکاران بایا درباره این مطلب است.

نویسنده: امیر استادی

برچسب ها: بایا،کرم حلزون،سیامک انصاری،سینماپلاس،سینمامثبت،پلاس
نوشته قبلی

قربانی شدن مصلحت کلی سینمای ایران در برگزاری فیلم فجر

نوشته‌ی بعدی

سریال های امنیتی، محصولاتی که در صدا و سیما به بیراهه می رود

نوشته‌ی بعدی

سریال های امنیتی، محصولاتی که در صدا و سیما به بیراهه می رود

دیدگاه‌ها 1

  1. سرچ کنید: می‌گوید:
    قبل 5 سال

    «بایا» چه ارتباطی با متهمان اقتصادی و سیاسی دارد؟
    «بایا» چه ارتباطی با متهمان اقتصادی و سیاسی دارد؟
    «بایا» چه ارتباطی با متهمان اقتصادی و سیاسی دارد؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

غیبت قابل تامل فیلم‌سازان ارگانی در مراسم‌های این روزها

۱۴۰۴-۰۴-۱۱

پس از جنگ دوازده روزه صدا و سیما را کوچک و چابک کنید

۱۴۰۴-۰۴-۰۹

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس