دوشنبه, تیر ۹, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی خبر

حمایت زود هنگام جام جم «کار» دستش داد

۱۳۹۷-۱۱-۰۲
Reading Time: 1 min read
0

سینما مثبت: در آستانه برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر امسال نیز برخی فیلم سازان با ترتیب دادن جلسات نمایش فیلم برای نمایندگان رسانه ها زمینه ای را فراهم کرده اند تا با اطلاع رسانی و تبلیغات پیشاپیش، چند فیلم خاص به عنوان آثار برگزیده معرفی شود.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری ـ تحلیلی سینما مثبت، چند سالی است سیاست بولد کردن فیلم ها پیش از جشنواره فجر به امری رایج در میان رسانه ها تبدیل شده است. در این میان فیلم های موسوم به «ارگانی» تمایل زیادی برای بولد شدن و به چشم آمدن دارند و در مطالب رسانه ای نیز اغلب آن ها را برنده بی چون و چرای جشنواره عنوان می کنند. امروز در روزنامه جام جم در گزارشی چهار فیلم «ماجرای نیمروز 2، دیدن این فیلم جرم است، آن 23 نفر و شبی که ماه کامل شد» به عنوان چهار فیلم وسوسه برانگیز معرفی شده اند و تیتر  و عکس اول روزنامه جام جم نیز به این آثار اختصاص یافته است. چهار فیلم که همگی جزو تولیدات غیر خصوصی سینمای ایران هستند. نکته بسیار مهم اینکه نویسنده گزارش مذکور ظاهرا فیلم نرگس آبیار را بدون عنوان بندی دیده و نام این اثر را به اشتباه «امشب ماه می گیرد» ذکر کرده و این اشتباه در صفحه اول روزنامه نیز تکرار شده است. این تغییر نام به شدت یادآور فیلمی به نام «امشب دختری می میرد» از تولیدات پیش از انقلاب است.

امید است فیلم سازان در کنار هماهنگی برای نمایش فیلم هایشان پیش از جشنواره و جریان سازی خبری، کنترل مناسبی بر روی انتشار مطالب نیز داشته باشند تا نام فیلمهای آن ها با آثار سینمای پیش از انقلاب اشتباه و مخلوط نشود.

برچسب ها: شبی که ماه کامل شد،سینماپلاس،سینمامثبت،پلاس،نرگس آبیار،محمد حسین قاسمی،شیار 143، هومن سیدی، عبدالمالک ریگی،شهدای ترور
نوشته قبلی

مدیر عامل خانه سینما با این بیانیه باز هم به وسط لحاف خزید

نوشته‌ی بعدی

آیا انتظامی می‌تواند پیرمردهای این سینما را بازنشسته کند؟

نوشته‌ی بعدی

آیا انتظامی می‌تواند پیرمردهای این سینما را بازنشسته کند؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

نکته‌های رسانه‌ای جنگ دوازده روزه اسرائیل با ایران

۱۴۰۴-۰۴-۰۸

ما می‌مانیم

۱۴۰۴-۰۴-۰۴

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس