چهارشنبه, تیر ۱۱, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی تلویزیون

تبلیغات تلویزیونی بر مدار حمایت از کالای غیر ملی

۱۳۹۷-۰۱-۱۹
Reading Time: 1 min read
0

سینماپلاس: با نامگذاری سال 1397 به نام سال حمایت از کالای ایرانی انتظار می رفت دستگاه های فرهنگی شاخص همچون صدا و سیما نسبت به این مسئله واکنشی معقول نشان دهند اما متاسفانه در روزهای آغازین این سال هر روز شاهد افزایش جذابیت آگهی کالاهای خارجی و پخش برخی تبلیغات عجیب هستیم.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری ـ تحلیلی سینما مثبت، در روزهای اخیر حجم فراوانی از آگهی های تبلیغاتی جذاب از شبکه های مختلف صدا وسیما پخش شده است. در مقابل این رسانه چند تیزر هم برای ترغیب مردم به استفاده از کالای ایرانی پخش کرده که جزو ضعیف ترین و سطحی ترین آثار تصویری محسوب می شوند. مثلا در یکی از این تبلیغات که شب گذشته پخش شد، نوجوانی برای خرید شلوار وارد مغازه ای می شود و با انتخاب دو نمونه کالای ایرانی و خارجی وارد اتاق پرو می شود. در این اتاق وقتی کالای تُرک را می پوشد، هنگام خروج از اتاق با کارگاهی مواجه می شود که تعدادی کارگر آذری زبان بیکار نشسته اند و….این تبلیغ استفاده از کالای ایرانی را نه به عنوان محصولی باکیفیت بلکه به عنوان نوعی صدقه برای تولید کننده ایرانی معرفی می کند و حتی انتخاب چهره های غیر کاریزماتیک در آن سبب شده تا هیچ جذابیتی نداشته باشد.

اما در اقدامی عجیب صدا و سیما این روزها آگهی مجتمعی تجاری در یکی از شهرهای مرزی کشور را پخش می کند. شهری که به واسطه ورود «کالای قاچاق» نزد خاص و عام شُهره است و سفر هموطنان به این شهر برای خرید کالای قاچاق صورت می گیرد. تبلیغ مجتمعی که چنین کالاهایی را می فروشد آن هم در صدا و سیما امری عجیب و غیر قابل قبول است.

برچسب ها: کالای ایرانی،حمایت از کالای ایرانی،تبلیغات صدا و سیما،سینماپلاس،سینمامثبت،پلاس،plus
نوشته قبلی

مهران مدیری چگونه «میهمان های تحمیلی» را مدیریت می کند؟

نوشته‌ی بعدی

پایتخت 5، خط الگوی فیلم های جیمز باندی دوره جنگ سرد

نوشته‌ی بعدی

پایتخت 5، خط الگوی فیلم های جیمز باندی دوره جنگ سرد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

پس از جنگ دوازده روزه صدا و سیما را کوچک و چابک کنید

۱۴۰۴-۰۴-۰۹

نکته‌های رسانه‌ای جنگ دوازده روزه اسرائیل با ایران

۱۴۰۴-۰۴-۰۸

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس