مدیر سابق سینمایی مطرح کرد:
تبلیغات فیلم مجیدی بوی اشرافیگری، رانت و حکومتی بودن میدهد
سینما مثبت: یکی از مسئولان سابق سینمایی با اظهارنظری در فضای مجازی، بهنقد تبلیغات شهری فیلم محمد (ص) پرداخت.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی اینترنتی خبری ـ تحلیلی سینما مثبت، دکتر ابراهیم داروغه زاده قائممقام سی و دومین جشنواره فیلم فجر و مدیر موسسه رسانههای تصویری در دولت نهم با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: «امیدوارم فیلم محمد (ص) مَجیدی خیلی فروش بالایی داشته باشد در ایران و جهان، اما واقعاً این تبلیغات شهری فیلم اصلاً خوب نیست چون اولاً خیلی زیاد است و بوی اشرافیگری و رانت و حکومتی بودن و … از آنبه مشام مردم میرسد که این به ضرر فیلم است. دوما هیچ اطلاعاتی به مخاطب نمیدهد و بدتر اینکه کل فیلم را لو میدهد وکلاً نگاه از بالا به پایین داشتن چیز خوبی نیست.»
بخش بینالملل کمفایده بوده است
داروغه زاده درباره تغییر نام جشنواره فیلم فجر هم معتقد است: «جشنواره فیلم فجر هیچوقت جشنوارهای بینالمللی نبوده است، یک بخش جانبی و کمفایده داشت به نام بخش بینالملل که معمولاً اهالی رسانه و منتقدان سینما هم توجهی به آن نمیکردند. حالا میتوان فرض کرد یک جشنواره بینالمللی مستقل در اردیبهشت هرسال قرار است برگزار شود و جشنواره فیلم فجر هم طبق روال و بدونان بخش جانبی در ایام مبارک فجر برگزار خواهد شد. به همین سادگی.»