دوشنبه, شهریور ۳, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی فیلم محمد

تبلیغ اشتباه یا شیطنت درباره فیلم آقا مجیدی

۱۳۹۴-۰۶-۰۱
Reading Time: 2 mins read
0

تبلیغ اشتباه یا شیطنت درباره فیلم آقا مجیدی

 

سینما مثبت: همزمان با آغاز فعالیت‌های رسانه ای درخصوص فیلم محمد (ص)، برخی مطالب در فضای مجازی منتشر می‌شود که مشخص نیست تبلیغات فیلم از سوی دست اندرکاران است یا شیطنتی رسانه ای؟

 

فیلم محمد،مجید مجیدی،تبلیغات فیلم محمد، سینما پلاس، سینما مثبت،تی وی پلاس،plus

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری ـ تحلیلی سینما مثبت یکی از این متن‌ها به شرح زیر است: «از آنجا که فروش گسترده فیلم محمدرسول الله در روزهای نخست اکران، بازتاب خبری گسترده ای خواهد داشت و همچنین در سرنوشت استقبال از فیلم در سطح کشور و جهان تأثیر گزار خواهد بود لازم است هر یک از ما در توجیه بانیان خیر و خیرین محترم جهت خرید بلیط این فیلم با تعداد بالاحداقل هزار بلیط و پخش آن به صورت نذری در مساجد و هیئات کشور اقدام کنیم.»

این مطلب در حالی منتشر می‌شود که فیلم مذکور هم اکنون تبلیغات وسیعی در سطح رسانه‌ها دارد و قطعاً علاقه مندان می‌توانند با تماشای این تبلیغات برای حضور در سینما اقدام نمایند حال آنکه انتشار مطالبی مانند آنچه ذکر شد، این شائبه را پیش خواهد آورد که سازندگان فیلم در پی ایجاد آمار غیرواقعی و کاذب درباره این اثر هستند که چنین اقدامی قطعاً با حال و هوای معنوی فیلم مذکور تطابق ندارد و باعث سوء استفاده‌هایی از این اثر خواهد شد.

 

مطالب مرتبط:

 

ضد تبلیغ مجید مجیدی برای فیلم محمد(ص)

نوشته قبلی

ایوبی به جای «شعرخوانی» از سینما دفاع کرد

نوشته‌ی بعدی

آقای برزگر! «وام» بدتر است یا «رانت»؟!

نوشته‌ی بعدی

آقای برزگر! «وام» بدتر است یا «رانت»؟!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

19

حسین فاطمی؛شهید مظلوم یا روزنامه نگار رادیکال؟

۱۴۰۴-۰۵-۳۱

از وودي آلن تا صدام؛ مسافران بنز ايراني

۱۴۰۴-۰۵-۲۹

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس