تبلیغ اشتباه یا شیطنت درباره فیلم آقا مجیدی
سینما مثبت: همزمان با آغاز فعالیتهای رسانه ای درخصوص فیلم محمد (ص)، برخی مطالب در فضای مجازی منتشر میشود که مشخص نیست تبلیغات فیلم از سوی دست اندرکاران است یا شیطنتی رسانه ای؟
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری ـ تحلیلی سینما مثبت یکی از این متنها به شرح زیر است: «از آنجا که فروش گسترده فیلم محمدرسول الله در روزهای نخست اکران، بازتاب خبری گسترده ای خواهد داشت و همچنین در سرنوشت استقبال از فیلم در سطح کشور و جهان تأثیر گزار خواهد بود لازم است هر یک از ما در توجیه بانیان خیر و خیرین محترم جهت خرید بلیط این فیلم با تعداد بالاحداقل هزار بلیط و پخش آن به صورت نذری در مساجد و هیئات کشور اقدام کنیم.»
این مطلب در حالی منتشر میشود که فیلم مذکور هم اکنون تبلیغات وسیعی در سطح رسانهها دارد و قطعاً علاقه مندان میتوانند با تماشای این تبلیغات برای حضور در سینما اقدام نمایند حال آنکه انتشار مطالبی مانند آنچه ذکر شد، این شائبه را پیش خواهد آورد که سازندگان فیلم در پی ایجاد آمار غیرواقعی و کاذب درباره این اثر هستند که چنین اقدامی قطعاً با حال و هوای معنوی فیلم مذکور تطابق ندارد و باعث سوء استفادههایی از این اثر خواهد شد.
مطالب مرتبط:
ضد تبلیغ مجید مجیدی برای فیلم محمد(ص)