صرف هزینه برای انتشار سخنان مسئولان بانکی که از محل بودجه عمومی ارتزاق میکند، مصداق بارز حیفومیل بیتالمال است که امیدواریم مسئولان این بانک توضیح قانعکنندهای برای این حرکت خود داشته باشند.
از سوی یکی از مخاطبان سینما پلاس مطرح شد:
انتقاد از رفتار ناپسند بانک ملت در قبال «بیتالمال»
سینما پلاس: در آخرین روزهای سال 1393 یکی از کاربران سینما پلاس با حضور دریکی از شعب بانک ملت با نکتهای عجیب برخورد کرده و این مسئله را در قالب مطلبی انتقادی نوشته است.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی اینترنتی خبری ـ تحلیلی سینما پلاس، این مخاطب در مطلبی نوشته است: «در آخرین روزهای سال 1393 برای انجام کاری بانکی به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کردم. ساعت هفت و سی دقیقه مقابل شعبه بودم و تصور میکردم ساعت کار این بانک نیز مانند برخی بانکهای دولتی است. کارمندان هم داخل شعبه بودند اما در را باز نمیکردند. پس از چند بار ضربه زدن من و دیگر مشتریان به شیشه یکی از کارمندان با اخم مراجعه و اعلام کرد ساعت کار بانک هشت صبح است! عجیب بود که این شعبه ساعت کار را در قالب تابلویی که در همه بانکها متداول است، پشت شیشه نزده بود اما جالبتر از آن این بود که نیم ساعت بعد وقتی وارد بانک شدم، با 60 عدد پرچم مواجه شدم که بر روی آنها این پیام درجشده بود: «رمز موفقیت طرح اوج این است که همه کارکنان احساس اثربخشی داشته باشند/جناب آقای ساروخانی».
در ادامه این مطلب میخوانیم: «محمدرضا ساروخانی» مدیرعامل بانک ملت است و این پیام هم مربوط به طرحی است که از سال 1393 در شعب این بانک اجراشده است اما جالب است که پیام داخلی یک مدیر که صرفاً کارکردی داخلی دارد و حتی برای مراجعهکنندگان هم بیمعنی است، در ابعادی وسیع بر درودیوار شعبه آویزان میشود.»
به گزارش سینما پلاس، انتشار سخنان مسئولان در قالب پوستر، بیلبورد و شعارنوشته صرفاً درباره مسئولان ردهبالای کشور مرسوم است و صرف هزینه برای انتشار سخنان مسئولان بانکی که از محل بودجه عمومی ارتزاق میکند، مصداق بارز حیفومیل بیتالمال است که امیدواریم مسئولان این بانک توضیح قانعکنندهای برای این حرکت خود داشته باشند.
مطالب مرتبط: