سینما مثبت: بخش بین الملل فیلم فجر در ادامه اقدامات پُرهزینه و کم اثر خود، از یک برنامه دیگر جهت هزینه کردن پولهای مُفت خود رونمایی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری- تحلیلی سینما مثبت، تبلیغات بنری همواره یکی از روشهای اطلاع رسانی درباره رویدادهای هنری برای شهروندان است البته به شرط آنکه برگزاری چنین رویدادهایی برای عموم مردم اهمیت داشته باشد. حالا بخش بین الملل فیلم فجر در ادامه روشهای غلط و تبلیغات عجیب و غریب خود اقدام به بنرپوش کردن ستونهای پُل حافظ در مسیر منتهی به پردیس چارسو نموده است. نکته قابل تامل این است که این مسیر یکطرفه بوده و از شمال به جنوب تداوم دارد و طبیعی است مسوولان جشنواره بخواهند ستونهایی که به این جهت دید دارند را بنرپوش کنند تا اتوموبیلها هنگام حرکت در زیر پل با این واقعه عظیم فرهنگی آشنا شوند اما مشخص نیست مسوولان به چه دلیلی ستونهای سمت جنوب به شمال را نیز – همانطور که در تصویر مشاهده میکنید- بنر پوش کردهاند؟! گویی این احتمال وجود داشته که قرار است برخی اتوموبیلها به صورت دنده عقب در مسیر این خیابان به سمت شمال رانندگی کنند تا نگاهشان به این بنرها بیفتد؟!
سینما مثبت آماده انعکاس چرایی و فلسفه این نوع بنر زدن از سوی مسوولان جشنواره است. عکسهای بیشتر این اتفاق را میتوانید با کلیک کردن در «اینجا» مشاهده کنید.