دوشنبه, اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی فرهنگ و جامعه

هایپراستار در مسیر جانبو

۱۴۰۰-۰۲-۰۲
Reading Time: 1 min read
0

سینما مثبت: شرایط نامطلوب اقتصادی ایران در سال‌های اخیر امکان هر نوع فعالیت اقتصادی جدید و متفاوت را از کارآفرینان و صاحبان سرمایه سلب کرده و به جز معدودی از فعالیت‌های اقتصادی که ثروتمندان و طبقه مرفه جامعه را هدف قرار داده‌اند سایر فعالیت‌های اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی فقط یک هدف دارند: فروش ارزان‌تر کالا و خدمات به مشتریان!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری- تحلیلی سینما مثبت، فروشگاه هایپر استار که بیش از یک دهه سابقه فعالیت در ایران دارد در ابتدای راه اندازی مکانی خاص و تجملاتی محسوب می‌شد که به واسطه عرضه محصولاتی خاص و عمدتا خارجی مورد توجه گروه کثیری از مردم بود. حالا پس از گذشت سال‌ها این فروشگاه نیز همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید با رنگ قرمز شعار «همیشه ارزان‌ترین» را برای خود انتخاب کرده است، یعنی همان شعاری که جانبو با عبارت «همیشه قیمت پایین» و افق کوروش با شعار مشابه «فروشگاه همواره تخفیف» انتخاب کرده‌اند و بر مبنای همین شعار برندینگ می‌کنند. حالا اینکه فروشگاهی معظم و باکلاس مانند هایپر استار هم در نهایت مجبور می‌شود برای جلب مشتری به چنین شعاری روی بیاورد می‌تواند تعبیرها و تفسیرهای فراوانی داشته باشد که یکی از آن‌ها قطعا ضعف و زوال طبقه متوسط به عنوان مهم ترین مشتری چنین فروشگاه‌هایی است؛ طبقه متوسطی که اگر زمانی مشتری کالاهای لوکس و باکیفیت عرضه شده در هایپر استار بود حالا باید با شعار ارزانی جلب شود. سینما مثبت آماده انعکاس دیدگاه‌های شرکت‌هایی که در این مطلب از آن‌ها نام برده شده است.

برچسب ها: افق کوروشجانبوطبقه متوسطفروشگاه همراه تخفیفیهایپراستار
نوشته قبلی

گرسنگی بدتر از کرونا

نوشته‌ی بعدی

دست به دست شدن گوشت‌های آلوده در لاگ‌جری

نوشته‌ی بعدی

دست به دست شدن گوشت‌های آلوده در لاگ‌جری

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

از صیاد تا ناریا، تلویزیون و پرده سینما در اشغال آثاری ضعیف

۱۴۰۴-۰۲-۲۸

مدیران مومن و انقلابی تلویزیون هم عاشق بوروکراسی سنگین هستند؟

۱۴۰۴-۰۲-۲۶

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس