دوشنبه, مرداد ۱۳, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی خبر

بخش بین الملل فیلم فجر سرانجام «فرمول» اختراع کرد

۱۳۹۷-۰۱-۰۴
Reading Time: 1 min read
0

سینما مثبت: بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر سرانجام پس از چهار سال افت و خیز، سرانجام در چهارمین سال برگزاری خود با ابداع یک فرمول جدید راه و روش برگزاری جشنواره را آموخته و به نظر می‌رسد در سال‌های آینده شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این رویداد خواهیم بود.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری ـ تحلیلی سینما مثبت، در سال‌هایی که بخش داخلی و خارجی جشنواره فیلم فجر با یکدیگر همزمان بود، مسوولان بخش بین الملل در پاسخ به این سؤال که «چرا این جشنواره به ظاهر بین المللی تطابقی با استانداردهای بین المللی ندارد؟» عنوان می‌کردند: «این جشنواره با رویدادهای دیگر فرق می‌کند و قواعد خودمان را داریم!». حالا با جدایی این بخش از بخش ملی، رویه برگزار کنندگان جشنواره تغییری نکرده و همچنان همان الگوی قدیمی را به کار می‌برند و با وجود هزینه هشت میلیاردی برای برگزاری این رویداد، در پاسخ به این سؤال که چرا چهره‌های مطرح سینمای دنیا در این رویداد حضور ندارند؟ به این پاسخ اکتفاء می‌کنند: «ما به دنبال چهره‌های مطرح نیستیم!»

جشنواره‌ای که نه به دنبال چهره مطرح است و نه فیلم روز را نمایش می‌دهد، حالا در سال 97 به فرمول جذابی رسیده و با ایجاد زمینه برای نمایش فیلم چند فیلمساز خبرساز و جنجالی که جزو حلقه «رفقای برگزار کنندگان» هستند، قرار است هم «پُز» بین المللی بودن خود را حفظ کند و هم اینکه با تشکیل صف‌های طولانی در مقابل سینمای برگزاری برای تماشای آثار این فیلم سازان، فضایی را فراهم می‌کند که در تصاویر ارسالی و دریافتی از جشنواره همه چیز «باشکوه» به نظر برسد!

به این هوش و درایت برگزار کنندگان جشنواره باید احسنت گفت.

برچسب ها: جشنواره فیلم فجر،سینماپلاس،سینمامثبت،پلاس،ر
نوشته قبلی

اختلاف حساب هفت میلیاردی جشنواره فیلم فجر از کجا ناشی می‌شود؟

نوشته‌ی بعدی

فیلم‌های «درنیامده» حاصل «سینمای محفلی»

نوشته‌ی بعدی

فیلم‌های «درنیامده» حاصل «سینمای محفلی»

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

19

این مصاحبه‌ها نقض حقوق شهروندی نیست؟

۱۴۰۴-۰۵-۱۲

چرا وزارت ارشاد به هنرمندان «وایب» خوبی نمی‌دهد؟

۱۴۰۴-۰۵-۱۱

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس