سینما مثبت: این روزها تبلیغ یک اپلیکیشن جدید درخواست خودرو با نام «دینگ» در سطح شهر جلب توجه می کند. این اپلیکیشن با شعار عجیب «مسافر فوق ستاره است» در بیلبوردهای شهری معرفی شده اما مشکل اساسی این است که سامانه مذکور به بدیهی ترین و اولین الزام های فعالیت در این کسب و کار توجه نداشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری ـ تحلیلی سینما مثبت، تصویری که از بیلبوردهای شهری این تبلیغات به ذهن متبادر می شود، یک سرویس اصطلاحا لاکچری است. مردی کت شلوار پوش با ساعت گران قیمت روی صندلی های چرمی اتوموبیلی نشسته و در حال مطالعه روزنامه است. طبیعی است تماشای این تصویر باعث می شود مخاطبان به فکر یافتن رد و نشانی از این سامانه در فضای مجازی باشند اما وقتی نام این سرویس در اینترنت درج می شود، این صفحه فوق می آید که معنی آن این است که ارتباط اینترنتی برقرار شده امن نیست و مسوولیت ادامه ارتباط به عهده خود کاربر است. این مسئله ضعفی جدی برای طراحان و متولیان چنین سرویسی است که قرار است خدمات عمومی به مشتریان و مردم ارائه دهند.
سینما مثبت در صورت تمایل مدیران این سرویس آماده انعکاس دیدگاه های آن ها درخصوص این مشکل است.