طبق اعلام روزنامه بانی فیلم، این فیلم طی 28 روز نمایش در چهارده سینما به نمایش درآمده و 672 میلیون فروش داشته اما در سایت سینماتیکت، مدت نمایش 28 روز و تعداد سینماها 35 سالن و فروش هم 463 میلیون ذکر شده است. یعنی تعداد سینماها 21 سالن و فروش نیز 209 میلیون تومان تفاوت دارد!
گزارش سینماپلاس از تبلیغات جدید یک فیلم سینمایی
آخرین «زور تبلیغاتی» فیلم میرکریمی
سینماپلاس: همزمان با افزایش پخش تیزرهای تلویزیونی فیلم آخر رضا میرکریمی، تبلیغات محیطی این فیلم در برخی نقاط تهران آغاز شده تا در روزهای پایانی اکران،بتواند مخاطبانی را جذب این فیلم نماید.
به گزارش وب سایت خبری ـ تحلیلی سینماپلاس، این فیلم پس از 28 روز نمایش حدود پانصد میلیون تومان فروش داشته که با در نظر گرفتن قیمت متوسط هر بلیت 5 هزار تومان، می توان گفت حدود 100هزار نفر به تماشای این فیلم رفته اند.
در پوسترهای جدیدی که برای این فیلم طراحی شده، تلاش شده تا پوستر القاء کننده فیلمی عاشقانه باشند. این تصاویر، ترکیبی از تصویر پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی را به گونه ای عرضه کرده که گویی این دو شخصیت، به عنوان قهرمان های محوری فیلم با یکدیگر بده ـ بستان شدید عاطفی دارند حال آنکه فیلم مذکور در شکل واقعی اش چنین نیست و به دلیل ریتم کُند و بازی غیر متعارف پرستویی، این فیلم جزو آثار خاص طبقه بندی می شود که نمی تواند مخاطب فراوانی در میان عامه مردم داشته باشد.
نکته مهم دیگر درباره این پوستر، غیبت چهره شبنم مقدمی از آن است. جالب است که در بخش عمده ای از فیلم، سهیلا گلستانی بازیگر نقش «صدیقه» روی تخت بیمارستان است و حضوری در فیلم ندارد اما حالا تصویر او، عکس محوری پوستر است. جالب تر آنکه شبنم مقدمی بازیگر شناخته شده تری نسبت به سهیلا گلستانی است و به واسطه دو سریال ماه رمضانش، قدرت جذب مخاطب بیشتری داشت.
آمار و ارقام متفاوت درباره فروش فیلم
نکته جالب توجه ارائه آمار و اقام متفاوت درباره فروش فیلم است. طبق اعلام روزنامه بانی فیلم، این فیلم طی 28 روز نمایش در چهارده سینما به نمایش درآمده و 672 میلیون فروش داشته اما در سایت سینماتیکت، مدت نمایش 28 روز و تعداد سینماها 35 سالن و فروش هم 463 میلیون ذکر شده است. یعنی تعداد سینماها 21 سالن و فروش نیز 209 میلیون تومان تفاوت دارد!