جمعه, اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی آموزش

فیلم‌ساز یا تکنسین

آموزش فیلمسازی از زیر لحاف تا روی پرده-قسمت چهارم

۱۴۰۳-۱۲-۲۳
Reading Time: 2 mins read
0

سینما مثبت: سینما صنعت است یا هنر؟ برای تعالی روح بشر ساخته شده یا هدفش فقط سرگرم کردن آدم‌هاست؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری-تحلیلی سینمامثبت،سینما یک کار و بیزینس گران قیمت است.در زمان ضبط این ویدئو در اسفند ۱۴۰۳ فیلم‌های سینمایی در ایران کمتر از ده میلیارد تومان هزینه ساخت ندارد و به همین دلیل نمی‌توان از جنبه صنعتی آن چشم پوشی کرد.

بسیاری از فیلم‌سازها تا حسی نسبت به موضوع نداشته باشند نمی‌توانند به سراغ سوژه یا موضوع خاصی بروند.

اما بعضی فیلم‌سازهای دیگر درباره هر موضوعی می‌توانند فیلم بسازند.به گروه دوم تکنسین می‌گویند و به گروه اول فیلمساز مولف.

در این قسمت از برنامه آموزشی فیلم‌سازی از زیر لحاف تا روی پرده به تفاوت‌های این دو نوع از فیلم‌سازی می‌پردازیم.

من رضا استادی هستم. از سال ۱۳۷۵ وارد مطبوعات شدم و تا امروز همچنان به روزنامه نگاری ادامه می‌دم. چندین رمان و کتاب داستان منتشر کردم. فیلم کوتاه و مستند ساختم و در آثار مختلفی به عنوان مدیر روابط عمومی حضور داشتم.به واسطه شغل خبرنگاری و روزنامه نگاری هم سبک و سیاق کاری خیلی از فیلم‌سازان رو از نزدیک دیدم و لمس کردم.

حالا بعد از حدود سه دهه فعالیت در حوزه‌های مختلف قصد دارم آموخته‌های خودم رو با شما به اشتراک بگذارم.

اگر نکته،مطلب یا سوالی داشتید حتما کامنت بگذارید تا با هم در ارتباط و تعامل باشیم.

برای تماشای این ویدئو می‌توانید در «اینجا» کلیک کنید.

تماشای ویدئوهای بیشتر در کانال یوتیوب به نشانی:

https://youtube.com/@rezaostadigeneral
برچسب ها: آموزش روزنامه نگاریآموزش سینماآموزش فیلمسازیرضا استادیسینما با رضا استادی
نوشته قبلی

زیبا صدایم کن با چه هزینه‌ای ساخته شد؟

نوشته‌ی بعدی

پنهان‌کاری مشترک سازمان سینمایی و بانک ملی ایران

نوشته‌ی بعدی

پنهان‌کاری مشترک سازمان سینمایی و بانک ملی ایران

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

روز معلم و یادی از معلم‌های مجازی

۱۴۰۴-۰۲-۱۷

خبر رسانی‌های کم ارزش در سازمان سینمایی

۱۴۰۴-۰۲-۱۶

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس