سینما مثبت: برخوردهای سبلی با پدیدههای فرهنگی و اجتماعی باعث شده تا در سالهای اخیر جامعه ایران با موضوعها و مسائل ساده و کم اهمیت غافلگیر شده و با اتفاقهایی عجیب مواجه شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری-تحلیلی سینمامثبت، کلیپ برادران لیلا ساسی که روز چهارشنبه هشتم آذر ماه منتشر شد، فاقد هر ایدهای است و سازنده آن با تقلید جز به جز صحنههای فیلم دیکتاتور با بازی ساشا بارون کوهن در کنار حجم فراوانی از ایدههای بیربط و البته پُرهزینه و نامتعارف تلاش کرده تا تصاویری هنجار شکن و توهین آمیز خلق کند.
انتشار ترانه جدید ساسی مانکن در روزهای اخیر موجی از تولید دابسمش درباره این ترانه را به دنبال داشته است. بخش «خاله لیلا» اولین بخش از ترانه مبتذل ساسی بود که منتشر شد و به دنبال آن علاقهمندان این خواننده مبتذل اقدام به تولید دابسمش با این آهنگ نمودند.در این بخش از آهنگ مذکور زنی نمایش داده میشود که پوششی کامل دارد اما تعطیلات به دبی میرود و البته نام دیگری هم دارد؛ نامی که با نحوه نمایش آن به همراه شماره تلفن و عکس برهنه خاله لیلا فقط یک معنی میتواند داشته باشد و آن هم ارائه دهنده خدمات جنسی و به عبارت صریحتر فراهم کننده و تسهیل کننده این امور است.
این مفهوم در فرهنگ غیر رسمی کارکردهای خاص خود را دارد و کمتر کسی است که با آن آشنا نباشد و عملا استفاده از واژه «خاله» در این ترکیب بسیار توهین آمیز است. البته نمیتوان از ساسی توقع تولید محتوای مودبانه داشت اما نکته تعجب آور این است که تعداد زیادی از بانوان و دختران طرفدار او،با این بخش از ترانه دابسمش تولید میکنند و در حین خواندن این ترانه کشف حجاب نیز مینمایند و ظاهری زننده از خود نشان میدهند! اینکه فردی طرفدار و اصطلاحا «فَن» خوانندهای مبتذل باشد بخشی از موضوع است اما مساله عجیب این است که چرا باید با بازخوانی مبتذلترین بخش ترانه خود را به شغلی زشت منتسب کند؟
این مساله نیازمند پژوهش و تحقیقی جامعه شناسانه است و سینما مثبت آماده انعکاس دیدگاههای افراد،سازمانها و نهادهایی است که نام آنها در این مطلب آمده است.
در نهایت این ترانهها و ویدیوهای ساسی چیزی تو مایه کارهای لیدی گاگا است. اما همخوانی نداره واقعان
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییه