سینما مثبت: در ادامه تغییرات در بنیاد سینمایی فارابی، مصطفی محمودی به عنوان مدیر روابط عمومی این مجموعه معرفی و در حکم صادره برای او ماموریتهای مهمی برای این بخش در نظر گرفته شد اما آیا این ماموریتها در ساختار سیاسی دولت سیزدهم قابل تحقق است؟
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری-تحلیلی سینمامثبت،چند روز قبل با حکم مجید زینالعابدین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، مصطفی محمودی به عنوان مدیر روابط عمومی بنیاد منصوب شد تا اقدام به «ارتقای تعاملات و ارتباطات رسانهای، بهویژه رسانههای سینمایی کشور، برگزاری جلسات مشورتی و شنیداری با صاحبنظران، منتقدان سینمایی و خردمندان رسانهای، تولید محتوای تخصصی و اطلاعرسانی شفاف از ظرفیتهای فرهنگی-هنری بنیاد و نگارش پیوستهای رسانهای برای آثار تولیدی و… نماید.
این ماموریتها در حالی برای مدیر روابط عمومی جدید تعریف شده که دولت سیزدهم در بخشهای مختلف و بخصوص بخش سینما، عملکرد قابل دفاعی در حوزه اطلاع رسانی نداشته عملا با حذف عنصر «شفاف سازی» از فعالیتهای سازمان سینمایی و پنهانکاری در اغلب امور، امکان هر نوع تعامل واقعی میان رسانهها و سازمان سینمایی از میان رفته است.
بنیاد سینمایی فارابی یکی از نقاط مبهم فعالیت سازمان سینمایی طی دو سال گذشته است.مجموعهای که نه در واگذاری تولیدات سینمایی به سینماگران خاص و محدود شفافیت داشته و نه آمار و ارقام واقعی از هزینه تولید آثار گران قیمت و کم مخاطب آن منتشر شده است.محمودی سوابقی طولانی در حوزه رسانه دارد اما آیا در ساختار فعلی فارابی او موفق به انجام فعالیتهای اصلاحی خواهد بود یا اینکه در نهایت مانند روابط عمومی قبلی نهایتا در قامت «دستیار مدیر عامل»ظاهر خواهد شد؟
سینما مثبت آماده انعکاس دیدگاههای افراد،سازمانها و نهادهایی است که نام آنها در این مطلب آمده است.