جمعه, خرداد ۱۶, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی خبر

تداوم تهیه کنندگی ترکیبی در سینمای ایران

۱۴۰۲-۰۱-۱۶
Reading Time: 1 min read
0

سینما مثبت:پخش فیلم سینمایی «شماره ده» در روز دوازدهم فروردین ماه از سیما،خبر از تولد گونه جدیدی از فیلمسازی در ایران می‌دهد که در کنار سایر تناقض‌های موجود در سینما قابل مطالعه و بررسی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری- تحلیلی سینمامثبت،در سال‌هایی نه چندان دور تهیه کنندگی برای سینما و تلویزیون تفاوت‌هایی با یکدیگر داشت و حتی تهیه کنندگان سینما گهگاه افتخار همکاری با تلویزیون را نمی‌دانند اما در سال‌های اخیر با از میان رفتن مرزهای حرفه‌ای این مساله نیز به تاریخ سپرده شده است. این روزها سینما و تلویزیون شاهد فرمول عجیبی از تهیه کنندگی است که طی آن فیلمی با هزینه بالا و در استانداردهای حرفه‌ای برای سینما ساخته می‌شود اما در نهایت از تلویزیون پخش می‌شود! برای دست اندرکاران این روند نیز این سوال پیش نمی‌آید که به چه دلیل فیلمی که قرار است از تلویزیون پخش شود و قطعا مخاطب کمتری نسبت به سینما دارد، باید با استانداردهای پُرهزینه سینما تولید شود. نام ابراهیم اصغری هم به عنوان تهیه کننده با این روند گره خورده که پس از فیلم تک تیرانداز امسال فیلم شماره ده او نیز در چنین شرایطی پخش شد.نکته قابل تامل اینکه ساخت فیلم شماره ده پیشتر به سه تهیه کننده دیگر نیز پیشنهاد شده بود و حتی یکی از تهیه کنندگان برای آن پروانه ساخت هم گرفته بود که در نهایت با کنار رفتن تمامی آن تهیه کنندگان ساخت این فیلم به ابراهیم اصغری واگذار شد.

نکته قابل تامل اینکه اصغری در روز دوازدهم فروردین طی نامه‌ای به رییس سازمان صدا و سیما از وی خواست تا پخش این فیلم را به سالروز ورود آزادگان به کشور در مردادماه موکول کند که جبلی نیز وقعی این درخواست ننهاد.

سینما مثبت آماده انعکاس دیدگاه‌های افراد،سازمان‌ها و نهادهایی است که نام آن‌ها در این مطلب آمده  است.

برچسب ها: ابراهیم اصغریشماره ده
نوشته قبلی

چشمان کاملا بسته؛ راز رونق گیشه ۱۴۰۲

نوشته‌ی بعدی

فانتزی کودکانه با طعم شاهنامه و اسطوره

نوشته‌ی بعدی

فانتزی کودکانه با طعم شاهنامه و اسطوره

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

نماوا اقدام به خودکشی رسانه‌ای کرده است؟

۱۴۰۴-۰۳-۱۲

زندگی برادران خیامی مستند شد

۱۴۰۴-۰۳-۰۷

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس