دوشنبه, اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی جشنواره چهل و یکم فیلم فجر

۶۵ کلمه درباره جشنواره پُرحاشیه فیلم فجر

۱۴۰۱-۱۰-۱۴
Reading Time: 5 mins read
0

سینمامثبت: سرانجام پس از فشارهای متعدد رسانه‌ای و پیگیری رسانه‌های مستقل (اینجا)، جشنواره فیلم فجر اقدام به انتشار خبری کوتاه، قابل حدس و فاقد ارزش خبری از این رویداد نمود و البته تکمیل اطلاعات مربوط به این خبر را به فعالیت‌های دست اندرکارانش در فضای مجازی موکول کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری-تحلیلی سینمامثبت،در سیزدهمین روز از دی ماه ۱۴۰۱ و در روزی که به واسطه برگزاری مراسم‌های مختلف برای سردار دل‌ها فضای رسانه‌ای کشور بسیار پُرتراکم بود، جشنواره فیلم فجر با انتشار خبری شصت و پنج کلمه‌ای اعلام کرد: «برج میلاد و پردیس سینمایی ملت به عنوان خانه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر معرفی شدند.در این دوره از جشنواره برج میلاد به عنوان خانه جشنواره میزبان بخش بین الملل، بازار فیلم، میهمانان داخلی و خارجی و صاحبان آثار خواهد بود.همچنین اهالی رسانه و منتقدان در پردیس سینمایی ملت (خانه رسانه) به تماشای آثار این دوره از جشنواره خواهند نشست.»

قابل پیش بینی بود که جشنواره فیلم فجر در این دوره بحرانی و پُرحاشیه گزینه پردیس ملت را انتخاب خواهد کرد. این مجموعه برخلاف برج میلاد که دارای سالنی با امکان پذیرش بخش عمده‌ای از میهمانان است، فیلم‌ها را در سالن‌های مختلف نمایش می‌دهد و تمامی ظرفیت حاضران در جشنواره در یک محل جمع نمی‌شوند و به همین دلیل اگر واکنشی سیاسی – اجتماعی به اتفاق‌های روز و یا واکنشی نسبت به آثار حاضر در جشنواره صورت بگیرد، این اتفاق در یک سالن محدود می‌شود و جو گسترده‌ای ایجاد نمی‌گردد.

خبر سوخته و قابل حدس انتخاب پردیس میلاد در حالی رسانه‌ای شده که هنوز خبری از اعلام اسامی هیات انتخاب و همچنین نشست خبری دبیر جشنواره به گوش نمی‌رسد.امینی که تصور می‌کرد برگزاری جشنواره فیلم فجر – به عنوان رویدادی مستند – کار ساده‌ای است و حتی تمایل داشت سال گذشته هم دبیر این رویداد باشد، حالا با پیچ و خم‌های مختلفی مواجه شده و متوجه تفاوت این ژانر با آثار «حادثه‌ای-تخیلی» که در تهیه آن مهارت دارد شده و احتمالا در روزهای آینده بیش از پیش باید فجر را جدی بگیرد و می‌داند که فجر رویدادی نیست که بتوان در کنار پوشش رسانه‌ای برنامه‌های آخر هفته رئیس دولت (اینجا) و حضور در رویدادهای حوزه صنعت ساختمان (اینجا) سری هم به دفتر جشنواره بزند.

امیدواری به حل مشکل نمازخانه پردیس ملت

نکته پایانی اینکه با توجه به برگزاری جشنواره در پردیس ملت این امیدواری وجود دارد که در فرصت باقیمانده مسوولان جشنواره حداقل فکری به حال نمازخانه پردیس ملت کنند تا امکان میزبانی از جماعت مومن و مسلمان و نمازخوان حاضر در این رویداد را داشته باشد. تصویری که مشاهده می‌کنید مربوط به جشنواره فیلم کوتاه تهران است که به دلیل نامناسب بودن فضای نمازخانه، در راهروها و فضاهای عمومی پردیس ملت با پهن کردن موکت فضایی برای نمازگذاران را فراهم کرد.

مطالب مرتبط:

مجتبی امینی، ۳۹ ساله از شهر ری

برچسب ها: پردیس ملتچهلمین جشنواره فیلم فجر
نوشته قبلی

خانه مجردی یکی از مدیران فرهنگی لو رفت

نوشته‌ی بعدی

فیلم لاموجود! مشکل مهم جشنواره فیلم فجر

نوشته‌ی بعدی

فیلم لاموجود! مشکل مهم جشنواره فیلم فجر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

از صیاد تا ناریا، تلویزیون و پرده سینما در اشغال آثاری ضعیف

۱۴۰۴-۰۲-۲۸

مدیران مومن و انقلابی تلویزیون هم عاشق بوروکراسی سنگین هستند؟

۱۴۰۴-۰۲-۲۶

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس