شنبه, خرداد ۱۷, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی خبر

تصمیم خوب در بنیاد فارابی

۱۴۰۱-۰۲-۳۱
Reading Time: 1 min read
0

سینما مثبت: با گذشت مدتی کوتاه از آغاز فعالیت مدیران جدید بنیاد سینمایی فارابی، با تصمیمی درست یک روند اشتباه در این مجموعه ترمیم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری – تحلیلی سینمامثبت، برخی مسوولیت‌ها در سازمان‌ها در ظاهر کم اهمیت تلقی می‌شوند اما انتخاب افرادی شایسته و مناسب برای این مسوولیت‌ها نقش مهمی در مواجهه درست مخاطبان با این سازمان‌ها دارند. مسوولیت «روابط عمومی» یکی از این مسوولیت‌هاست که بیش از آنچه به افراد متفرعن نیاز داشته باشد، نیازمند افرادی با بیشترین سطح تعامل با رسانه‌ها است.

در ماههای گذشته در بنیاد سینمایی فارابی فردی در بخش روابط عمومی بود که این مسوولیت را نه ابزاری برای تعامل با رسانه‌ها بلکه به فضایی برای نگاه از بالا به پایین به رسانه‌ها می‌دانست و عملا همین نگاه باعث شد تا اطلاع رسانی درباره فعالیت‌های این مجموعه به انتشار اخباری کم اثر و بی‌خاصیت درباره فعالیت‌های مدیران قبلی محدود شود. حال با تغییر این فرد و حضور او در مسوولیتی بی‌ربط به تخصص وی – یعنی واحد بازرگانی – یکی از روزنامه نگاران قدیمی سینمای ایران که سابقه و تجربه تعامل خوبی با رسانه‌ها شده در بخش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی به عنوان پیشانی این مجموعه قرار گرفته است.

سینما مثبت برای احسان هوشیارگر در مسوولیت جدید خود به عنوان مدیر روابط عمومی آرزوی موفقیت دارد و امیدوار است ترمیم‌های اینچنینی در مجموعه دولت تداوم یابد.

برچسب ها: احسان هوشیارگربنیاد سینمایی فارابی
نوشته قبلی

زندگی پدران و مادران شهدا و چشم انتظاری آن‌ها برای بازگشت فرزندان‌شان در فیلم اخطار پنج روزه

نوشته‌ی بعدی

چند می‌گیری کم‌فروشی نکنی؟

نوشته‌ی بعدی

چند می‌گیری کم‌فروشی نکنی؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

نماوا اقدام به خودکشی رسانه‌ای کرده است؟

۱۴۰۴-۰۳-۱۲

زندگی برادران خیامی مستند شد

۱۴۰۴-۰۳-۰۷

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس