یکشنبه, خرداد ۴, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی تلویزیون

از امرسون امریکایی تا امرسان داخلی

۱۴۰۰-۰۶-۲۵
Reading Time: 1 min read
0

سینما مثبت: برند تجاری امرسان که در زمینه تولید لوازم خانگی فعال است به تازگی با ساخت تیزری تبلیغاتی برای یخچال فریزرهای خود تلاش کرده تا یکی از محصولات قدیمی و شناخته شده در این حوزه را برای مخاطبان خود تداعی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری- تحلیلی سینمامثبت، در این تبلیغ جدید که با حضور لیلا حاتمی ساخته شده، این بازیگر  با حضور در محیطی بیابانی که شباهت فراوانی به محیط فیلم‌های وسترن دارد، وارد یک کافه متروکه شده و از داخل یک یخچال مدل امریکایی انگور و بطری آب برمی‌دارد و سپس به سفر خود ادامه می‌دهد. آنچه در این تصویر تبلیغ شده یک مدل یخچال فریزر کلاسیک مسوم به «مدل امریکایی» است که قیمتی حدود ۱۲ میلیون تومان دارد. امرسان البته با این تبلیغ تلاش کرده تا تداعی‌گر یخچال‌های امرسون امریکایی یا همان Emerson Electric برای مخاطبان باشد که هنوز در منزل برخی از ما ایرانی‌ها مدل‌های قدیمی آن وجود دارد. اینکه یک برند ایرانی آنقدر اعتماد به نفس ندارد که در تبلیغات و حتی نامگذاری به سراغ اسامی محلی برود، نکته قابل تامل و جالبی است که نیاز به کنکاش فراوان دارد.

سینما مثبت آماده انعکاس دیدگاه‌های افراد،سازمان‌ها و نهادهایی که نام آن‌ها در این مطلب آمده درباره مطلب مذکور است.

برچسب ها: امرسانامرسونلیلا حاتمییخچال امریکایی
نوشته قبلی

آقای زارع پور! این هم شد دلیل؟!

نوشته‌ی بعدی

پنج سال بعد هم از رفتن جبلی خوشحال باشیم؟

نوشته‌ی بعدی

پنج سال بعد هم از رفتن جبلی خوشحال باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

یک بام و دو هوای سر کچل لیلا حاتمی

۱۴۰۴-۰۳-۰۲

ناکارآمدی؛شباهت کلیدی نمایشگاه کتاب و جشنواره فیلم فجر

۱۴۰۴-۰۲-۳۰

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس