پنجشنبه, تیر ۱۲, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی خبر

چرا سمفا «سمفا» نشد؟

۱۴۰۰-۰۳-۰۵
Reading Time: 1 min read
0

سینما مثبت: سامانه سمفا که سال گذشته با هدف شکستن انحصار سینماتیکت در عرصه فروش بلیت راه اندازی شده بود حالا ظاهرا چهار گوشه تشک رقابت را بوسیده و عرصه را تمام و کمال به سینماتیکت واگذار و فعالیت خود را محدود به گزارش‌های مالی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری- تحلیلی سینما مثبت، پس از ناکامی سمفا در جشنواره فیلم فجر تصور می‌شد مسوولان این سامانه از فرصت پیش آمده برای رفع مشکلات آن بهره خواهند گرفت تا برای زمان برگزاری بخش بین الملل فیلم فجر خود را آماده ارائه خدمات به مخاطبان کنند اما حالا آنچه مشاهده می‌شود محدود شدن فعالیت‌های سمفا به ارائه گزارش‌های آماری و تسلط سینماتیکت بر فروش بلیت های بخش بین الملل فیلم فجر است.

پروژه سمفا قطعا پروژه‌ای پرهزینه بوده که با مدیریت «مجید مسچی» از مدیران سازمان سینمایی راه اندازی شده اما اگر قرار است در چنین سامانه‌ای صرفا اطلاعات آماری درج شود، چه نیاز به راه اندازی سامانه بوده و چرا همین کار با کمک سایت سازمان سینمایی محقق نشده است؟

سینما مثبت آماده انعکاس دیدگاه‌های دست اندرکاران این سامانه درباره خبر فوق است.

برچسب ها: سمفامجید مسچی
نوشته قبلی

انتخابات بدون عزت

نوشته‌ی بعدی

نصب بنر جشنواره فجر در روز دوم برگزاری

نوشته‌ی بعدی

نصب بنر جشنواره فجر در روز دوم برگزاری

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

غیبت قابل تامل فیلم‌سازان ارگانی در مراسم‌های این روزها

۱۴۰۴-۰۴-۱۱

پس از جنگ دوازده روزه صدا و سیما را کوچک و چابک کنید

۱۴۰۴-۰۴-۰۹

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس