سینما مثبت: پخش تبلیغی تلویزیونی درباره یخچال امرسان با حضور لیلا حاتمی و مقایسه این تبلیغ با دیگر آثار تولید شده توسط این کمپانی تولید کننده لوازم خانگی حاکی از اوج و فرود این برند ایرانی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری- تحلیلی سینما مثبت، امرسان که زمانی با شعار «زیبا جادار مطمئن» در میان مصرف کنندگان شناخته میشد حالا به جای عبارت «جادار» که بیشتر مناسب کمد دیواری است؛ عبارت پیشرو را انتخاب کرده اما تبلیغ اخیر تلویزیونی این برند که احتمالا باید هزینهای سنگین برای او داشته باشد بیشتر از جنس همان تفکراتی است که «جادار» را برای تبلیغ محصول انتخاب میکنند!
در این تیزر ظاهرا شب عید است اما بانوی تبلیغ کننده لباس سرتاسری سیاه برتن دارد. این بانو ظاهرا تازه به منزل نو أسباب کشی کرده و حالا تصمیم گرفته به جای اینکه یخچال را در آشپزخانه بگذارد آن را داخل پذیرایی بگذارد تا شاید به جای کمد از آن استفاده کند! برخلاف یک تبلیغ تلویزیونی که ایجاز در آن حرف اول و آخر را میزند اینجا با یک تبلیغ بسیار پُرگو و پُرحرف مواجه هستیم که باید به مخاطب شیرفهم کند با یک یخچال زیبا طرف است. این تبلیغ یک ایراد فنی عجیب هم دارد و آن زمانی است که کارگر دوم با چرخ به سمت دوربین میآید و لیلا حاتمی با چرخش به چپ عملا به سمت چرخ میرود و مخاطب نگران میشود که نکند چرخ باربری این بازیگر را زیر کند!
کافی است این تبلیغ را با حجم تیزرهای جذاب و خوش ساخت امرسان که پیشتر توسط این شرکت تولید شده مقایسه کنید تا دریابید این تبلیغ با آن جمله دوپهلوی یار در خانه! چقدر پدیده عجیب و غریبی در میان محصولات فرهنگی شرکتی است که ظاهرا بخش تحقیق و توسعه هم دارد.