یکشنبه, خرداد ۴, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی خبر

یار در خانه؟!

۱۴۰۰-۰۲-۲۶
Reading Time: 1 min read
0

سینما مثبت: پخش تبلیغی تلویزیونی درباره یخچال امرسان با حضور لیلا حاتمی و مقایسه این تبلیغ با دیگر آثار تولید شده توسط این کمپانی تولید کننده لوازم خانگی حاکی از اوج و فرود این برند ایرانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری- تحلیلی سینما مثبت، امرسان که زمانی با شعار «زیبا جادار مطمئن» در میان مصرف کنندگان شناخته می‌شد حالا به جای عبارت «جادار» که بیشتر مناسب کمد دیواری است؛ عبارت پیشرو را انتخاب کرده اما تبلیغ اخیر تلویزیونی این برند که احتمالا باید هزینه‌ای سنگین برای او داشته باشد بیشتر از جنس همان تفکراتی است که «جادار» را برای تبلیغ محصول انتخاب می‌کنند!

در این تیزر ظاهرا شب عید است اما بانوی تبلیغ کننده لباس سرتاسری سیاه برتن دارد. این بانو ظاهرا تازه به منزل نو أسباب کشی کرده و حالا تصمیم گرفته به جای اینکه یخچال را در آشپزخانه بگذارد آن را داخل پذیرایی بگذارد تا شاید به جای کمد از آن استفاده کند! برخلاف یک تبلیغ تلویزیونی که ایجاز در آن حرف اول و آخر را می‌زند اینجا با یک تبلیغ بسیار پُرگو و پُرحرف مواجه هستیم که باید به مخاطب شیرفهم کند با یک یخچال زیبا طرف است. این تبلیغ یک ایراد فنی عجیب هم دارد و آن زمانی است که کارگر دوم با چرخ به سمت دوربین می‌آید و لیلا حاتمی با چرخش به چپ عملا به سمت چرخ می‌رود و مخاطب نگران می‌شود که نکند چرخ باربری این بازیگر را زیر کند!

کافی است این تبلیغ را با حجم تیزرهای جذاب و خوش ساخت امرسان که پیشتر توسط این شرکت تولید شده مقایسه کنید تا دریابید این تبلیغ با آن جمله دوپهلوی یار در خانه! چقدر پدیده عجیب و غریبی در میان محصولات فرهنگی شرکتی است که ظاهرا بخش تحقیق و توسعه هم دارد.

برچسب ها: حمید نعمت اللهسینماپلاسسینمامثبتلیلا حاتمی
نوشته قبلی

رییس سازمان سینمایی امروز شنبه را چگونه آغاز کرد؟

نوشته‌ی بعدی

ساخت سریالی جدید برای شبکه نمایش خانگی توسط اسعدیان و میری

نوشته‌ی بعدی

ساخت سریالی جدید برای شبکه نمایش خانگی توسط اسعدیان و میری

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

یک بام و دو هوای سر کچل لیلا حاتمی

۱۴۰۴-۰۳-۰۲

ناکارآمدی؛شباهت کلیدی نمایشگاه کتاب و جشنواره فیلم فجر

۱۴۰۴-۰۲-۳۰

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس