شنبه, خرداد ۱۷, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی جشنواره فیلم فجر ـ سی و هشتمین دوره

چرا جشنواره فیلم فجر پسر کُشی را حذف کرد؟

۱۳۹۸-۱۰-۲۱
Reading Time: 1 min read
0

 

سینما مثبت: با گذشت یک روز از اعلام اسلامی فیلم های حاضر در بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، علت غیبت برخی از فیلم ها در فهرست اعلام مشخص شده است. گویا مسوولان جشنواره امسال تمایلی به حضور فیلم های چالشی در این رویداد ندارند و این مسئله یکی از دلایل بیرون ماندن  فیلم ها از جدول بخش مسابقه است.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری ـ تحلیلی سینما مثبت، اولین فیلمی که در فهرست رزرو ‌قرار دارد ‌و‌بر اساس شنیده ها بحث پیرامون حضور آن بیشترین وقت در جلسه ی جمع بندی هیئت انتخاب را به خود اختصاص داده «پسر کشی » آخرین ساخته  محمد هادی کریمی است. فیلمی که طبق اطلاعات رسیده به سینما مثبت، به نقد باوری غلط و رفتاری اگزوتیک و درعین حال غیر انسانی و اخلاقی ناشی از آن باورپرداخته و برخلاف آثاری که فضایی خنثی و اصطلاحا هنر ـ تجربه ای دارند، فیلمی به شدت نقادانه محسوب می شود. این ویژگی مهم ترین دلیلی است که احتمالا باعث شده فیلم فعلا در بخش مسابقه قرار نگیرد.
با توجه به ترکیب فیلم های حاضر در بخش مسابقه و سازندگان این آثار پیش بینی می شود جشنواره امسال به جای آنکه عرصه رقابت برابر میان آثار واقعی تولید شده در سینمای ایران باشد، به محملی برای رقابت فیلم های هنر ـ تجربه با حال و هوایی شخصی و فیلم های حاکمیتی تبدیل شود که از همین حالا مشخص است برنده این میدان روی سِن مراسم اختتامیه کدام گروه از فیلم ها خواهد بود!

برچسب ها: پسرکشی،محمد هادی کریمی،جشنواره فیلم فجر،سینماپلاس،سینمامثبت،پلاس
نوشته قبلی

انتقاد عضو سابق هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر از رفتار مبتذلِ یک تهیه کننده و عضو هیات انتخاب جشنواره فجر امسال

نوشته‌ی بعدی

فیلم شاخص حاضر در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر در آلمان دنبالِ بازیگر دختر سی ساله می گردد

نوشته‌ی بعدی

فیلم شاخص حاضر در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر در آلمان دنبالِ بازیگر دختر سی ساله می گردد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

آقای سازمان سینمایی! برنامه راهبردی‌اتان محرمانه شد؟

۱۴۰۴-۰۳-۱۷

نماوا اقدام به خودکشی رسانه‌ای کرده است؟

۱۴۰۴-۰۳-۱۲

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس