سینما مثبت: با وجود تبلیغات فراوان سازمان سینمایی درخصوص پخش تیزر برای فیلمهای سینمایی، مشاهدهها حکایت از آن دارد که این اقدام چندان موثر نبوده و صاحبان فیلمها نسبت به این مساله رضایتی ندارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری – تحلیلی سینمامثبت، سازمان سینمایی در هفتههای گذشته مدعی شده بود با پخش تیزر برای فیلمهای سینمایی به بهبود وضعیت اکران آنها کمک خواهد کرد اما تیزرهای مورد نظر در زمانهای پُربیننده پخش نشده و احتمال دارد تیزرهای مذکور در زمانهایی پخش میشود که هیچ بینندهای پای تلویزیون نیست تا با تماشای آنها به دیدن فیلمهای روی پرده ترغیب شود. در عوض در بخشهای پُربینندهای مانند مسابقههای فوتبال شاهد زیرنویس شدن تبلیغات جشنواره فیلم صد هستیم که مطابق آنچه در تصویر مشاهده میکنید، گاهی در یک مسابقه فوتبال تا پنج مرتبه این تبلیغ زیرنویس میشود حال آنچه چنین مسالهای شامل حال فیلمهای سینمایی نمیشود.
پیشتر فیلمسازانی همچون: مسعود اطیابی کارگردان «بخارست» و مجید برزگر تهیهکننده «بیرو» در گفت و گو با خبرآنلاین اعلام کرده بودند پس از گذشت یک هفته از اعلام پخش تیزر برای فیلمها در حاشیه جلسه شورای عالی سینما، تلویزیون به قولش عمل نکرده و هنوز هیچ تیزر سینمایی از تلویزیون پخش نشده است.(اینجا)
پیشتر سازمان سینمایی مدعی شده بود محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی با پیمان جبلی رییس صداوسیما به این توافق رسیدند که تیزر ۵ فیلم «بخارست»، «بام بالا»، «لوپتو»، «بیرو» و «طبقه یکونیم» از شبکههای مختلف تلویزیون به صورت رایگان پخش شود.
بدین ترتیب این موضوع هم به بدقولیهای خزاعی اضافه شد و بیش از پیش اعتماد سینماگران از او را سلب کرد.
دیدگاهها 1