سینما مثبت: خانه سینما پس از پشت سر گذاشتن سال 98 که یکی از شاخصه های آن ارائه یک بیمه تکمیلی ناکارآمد و کم اعتبار به سینماگران بود، حالا با حمایت شائبه برانگیز از یک اپلیکیشن نورس، سوال های مختلفی را برای اعضای خود به وجود آورده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری ـ تحلیلی سینما مثبت، ارائه خدمات ضعیف به اعضاء یکی از مشخصه های مهم خانه سینما است. این نهاد صنفی اخیرا کلیپی را در فضای مجازی منتشر کرده که طی آن با استفاده از تصاویر گروهی از بازیگران سینمای ایران استفاده از یک اپلیکشن به نام خوب شو تبلیغ شده است. هدف از این همکاری حمایت از اعضای اصناف و ارائه خدمات پزشکی، پرستاری، فیزیوتراپی و مامایی در منزل عنوان شده که البته برای اعضای خانه سینما رایگان نیست و با 30 تا 50 درصد تخفیف صورت گرفته است و حتی این نهاد صنفی، تا این اندازه توانایی نداشته که مثلا برای یک دوره یکماهه، استفاده از این خدمات را برای اهالی صنف رایگان کند تا تبلیغ بیشتی برای این اپلکیشن شود.
خانه سینما پیشتر قرار بود سامانه خرید آنلاین بلیت خود با نام فیلم تیکت را به یک سلبریتی واگذار کند که این امر ناکام ماند. حالا در شرایطی که جامعه ایران درگیر کرونا است و سینماگران نیز در جدال ساخته و پرداخته آقای مدیرعامل بر سر دریافت عیدی ارشاد با یکدیگر با هم بسر می برند، این نهاد صنفی فرصت را غنیمت شمرده و با بهره گیری از این فضا، برند خود را در اختیار این اپلیکیشن قرار داده بدون اینکه خبری از جزئیات این توافق مالی،پول رد و بدل شده و سایر مسائل باشد.
سینما مثبت آماده انعکاس دیدگاه مدیران خانه سینما و اپلیکیشن مذکور جهت شفاف سازی درباره این خبر است.