یکشنبه, خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی خبر

چرا صنف‌های مهم در خانه سینما جدی گرفته نشدند؟

۱۳۹۸-۰۷-۲۹
Reading Time: 1 min read
0

سینما مثبت: بررسی نتایج انتخابات اخیر شورای داوری خانه سینما حاکی است چند صنف مهم خانه سینما که مسوولیت تولید فکر و اندیشه را در میان صنوف سینمایی به عهده دارند، با اقبال بسیار اندک و عجیبی از سوی دیگر صنوف مواجهه شده‌اند که این مسئله زنگ خطرهای مهمی را در این مجموعه صنفی به صدا درمی آورد.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری ـ تحلیلی سینما مثبت، در انتخابات اخیر شورای داوری خانه سینما حجت قاسم زاده اصل نماینده انجمن فیلم نامه نویسان سینمای ایران سه رأی، محمد رضا عرب نماینده کانون کارگردان‌های خانه سینما نُه رأی و محمد احمدی نماینده تهیه کنندگان تنها دو رأی کسب کردند و از حضور در شورای داوری بازماندند. در این انتخابات در نهایت سید مهدی خادم از انجمن مدیران سالن‌های سینما، پدرام اکبری از انجمن تهیه کنندگان مستند، حسن آقاکریمی از انجمن مدیران تولید و رؤیا تیموریان از انجمن بازیگران برگزیده و در شورای عالی داوری نیز محمد سریر از کانون آهنگسازان، جواد طوسی از انجمن منتقدان و علی لقمانی نماینده فیلم برداران موفق به جلب عمومی سینمای ایران شدند.

اینکه سه صنف کارگردان‌ها، فیلم نامه نویسان و تهیه کنندگان با چنین اقبال اندکی از سوی دیگر همکاران خود مواجه شده‌اند حتماً دلایل مختلفی دارد که نیاز به بررسی دارد اما جالب است که برخی از افراد همین فهرست کم رأی‌ها، در مسوولیت های مهم نیز حضور داشته‌اند. مثلاً محمد احمدی تا چندی پیش عضو شورای صنفی نمایش بوده که مسوولیت سیاستگذاری در حوزه اکران را به عهده داشته است.

سینما مثبت آماده انعکاس دیدگاه‌های صاحب نظران و اهالی صنوف درخصوص مباحث مطرح شده است.

برچسب ها: خانه سینما،شورای داوری،انتخابات،سینماپلاس،سینمامثبت،پلاس
نوشته قبلی

آقای خانه سینما! یا مار باش یا ماهی

نوشته‌ی بعدی

جشنواره فیلم فجر در مسیر دنده عقب

نوشته‌ی بعدی

جشنواره فیلم فجر در مسیر دنده عقب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

آقای سازمان سینمایی! برنامه راهبردی‌اتان محرمانه شد؟

۱۴۰۴-۰۳-۱۷

نماوا اقدام به خودکشی رسانه‌ای کرده است؟

۱۴۰۴-۰۳-۱۲

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس