سه شنبه, خرداد ۲۰, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی تلویزیون

گاوصندوق مهم‌تر است یا صندوق ذخیره ارزی؟

۱۳۹۴-۱۰-۲۰
Reading Time: 2 mins read
0

گاوصندوق مهم‌تر است یا صندوق ذخیره ارزی؟

 

سینما مثبت:«صندوق» عنوان برنامه‌ای ترکیبی مشتمل بر آیتم‌های نمایشی و گفتگوهای موضوعی است که از دو هفته قبل پخش آن از شبکه سه سیما آغاز شده است.

 

گاو صندوق،صندوق ذخیره ارزی،برنامه تلویزیونی،سینماپلاس،سینمامثبت،پلاس،plus

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی خبری ـ تحلیلی سینما مثبت، نوآوری در تولید بخش‌های نمایشی یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این برنامه است. این نوآوری که بیش از هر چیز خود را در استفاده از پویانمایی در کنار ساختار واقعی آن نشان داده سبب شده مخاطبان حین تماشای این مجموعه با تنوع بصری مواجه شوند.

حضور «مهران رجبی» در بخش گفتگویی برنامه نیز از نکات قابل‌تأمل گاوصندوق است. رجبی که در سال‌های اخیر همواره نشان داده به دلایل مختلف که شاید مهم‌ترین آن ویژگی‌های شخصیتی‌اش باشد، با دوربین راحت است و برایش فرقی نمی‌کند در برابر دوربین کیانوش عیاری باشد یا در برابر دوربین یک کارگردان تلویزیونی. در “صندوق” هم کوشیده خیلی راحت و بی غل و غش گفت‌وگوهای موضوعی را انجام دهد.

البته این راحتی باعث می‌شود فارغ از نوع مهمانان و حرفه آن‌ها مخاطب به خاطر بیان رجبی هم که شده برنامه را دنبال کند.

متصدیان “صندوق” که مشخص نیست نام برنامه را از گاوصندوق الهام گرفته‌اند یا صندوق ذخیره ارزی (!) طی دوهفته‌ای که از برنامه گذشته نشان داده‌اند در طراحی بخش‌های مختلف به دنبال تازگی هستند. نام‌گذاری بخش‌های مختلف با مشتقات کلمه صندوق و استفاده از “آقای صندوق” و “صندوق یخ” نیز در کلیت برنامه جاافتاده است. اما پرسش اصلی بر سر آینده چنین برنامه‌ای است؟ آیا چنین برنامه‌های مفرحی می‌توانند با بودجه‌های اندک خود در پازل سال آینده تلویزیون جایگاه خود را حفظ خواهند کرد یا پس از چند قسمت نمایش، پرونده اشان بسته خواهد شد؟

 

 
نوشته قبلی

تهیه کننده کیمیا وارد میدان مین شده؟

نوشته‌ی بعدی

دست جشنواره به سینه «آقای پُرقدرت»

نوشته‌ی بعدی

دست جشنواره به سینه «آقای پُرقدرت»

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

آقای سازمان سینمایی! برنامه راهبردی‌اتان محرمانه شد؟

۱۴۰۴-۰۳-۱۷

نماوا اقدام به خودکشی رسانه‌ای کرده است؟

۱۴۰۴-۰۳-۱۲

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس