یکشنبه, خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی فیلم محمد

تبلیغات فیلم مجیدی بوی اشرافیگری و رانت می‌دهد

۱۳۹۴-۰۶-۰۶
Reading Time: 6 mins read
0

مدیر سابق سینمایی مطرح کرد:

 

تبلیغات فیلم مجیدی بوی اشرافیگری، رانت و حکومتی بودن می‌دهد

 

سینما مثبت: یکی از مسئولان سابق سینمایی با اظهارنظری در فضای مجازی، بهنقد تبلیغات شهری فیلم محمد (ص) پرداخت.

 

سینماپلاس،سینما مثبت،تی وی پلاس،پلاس،ابراهیم داروغه زاده، فیلم محمد، تبلیغات فیلم محمد،plus

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی خبری ـ تحلیلی سینما مثبت، دکتر ابراهیم داروغه زاده قائم‌مقام سی و دومین جشنواره فیلم فجر و مدیر موسسه رسانه‌های تصویری در دولت نهم با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: «امیدوارم فیلم محمد (ص) مَجیدی خیلی فروش بالایی داشته باشد در ایران و جهان، اما واقعاً این تبلیغات شهری فیلم اصلاً خوب نیست چون اولاً خیلی زیاد است و بوی اشرافیگری و رانت و حکومتی بودن و … از آنبه مشام مردم می‌رسد که این به ضرر فیلم است. دوما هیچ اطلاعاتی به مخاطب نمی‌دهد و بدتر اینکه کل فیلم را لو می‌دهد وکلاً نگاه از بالا به پایین داشتن چیز خوبی نیست.»

 

بخش بین‌الملل کم‌فایده بوده است

داروغه زاده درباره تغییر نام جشنواره فیلم فجر هم معتقد است: «جشنواره فیلم فجر هیچوقت جشنواره‌ای بینالمللی نبوده است، یک بخش جانبی و کمفایده داشت به نام بخش بینالملل که معمولاً اهالی رسانه و منتقدان سینما هم توجهی به آن نمی‌کردند. حالا می‌توان فرض کرد یک جشنواره بینالمللی مستقل در اردیبهشت هرسال قرار است برگزار شود و جشنواره فیلم فجر هم طبق روال و بدونان بخش جانبی در ایام مبارک فجر برگزار خواهد شد. به همین سادگی.»

 

نوشته قبلی

تظاهرات کمونیست‌ها علیه فیلم آقامجیدی

نوشته‌ی بعدی

سیلی«تدبیر و امید» بر چهره فیلم سازان جوان

نوشته‌ی بعدی

سیلی«تدبیر و امید» بر چهره فیلم سازان جوان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

آقای سازمان سینمایی! برنامه راهبردی‌اتان محرمانه شد؟

۱۴۰۴-۰۳-۱۷

نماوا اقدام به خودکشی رسانه‌ای کرده است؟

۱۴۰۴-۰۳-۱۲

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس