یکشنبه, خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی خبر

آقای انتظامی! رکود کرونایی را با فیلم خارجی از سالن های سینما بیرون کنید

۱۳۹۸-۱۲-۱۸
Reading Time: 1 min read
0

سینما مثبت: رییس سازمان سینمایی در روزهای اخیر با انتشار توییتی، ضمن اشاره به ضرر و زیان سینماها در اثر تعطیلی ناشی از بحران کرونا، خواستار اعلام نظر اهالی سینما و طرح پیشنهادهایی برای جبران این زیان شده است.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری ـ تحلیلی سینما مثبت، در سال های اخیر با گسترش سالن های مدرن در کشور، امکانی برای نمایش و عرضه فیلم هایی با فناوری بالا هم در سینماها عرضه شده اما متاسفانه نهایت آنچه که مخاطب بر پرده سینماها مشاهده می کند، فیلم هایی است که نهایتا در بخش صداگذاری و اصلاح رنگ وجوه تکنیکی قابل قبول دارند و اساسا چیزی به نام بیگ پروداکشن در سینمای ایران معنی ندارد و جریان غالب بر سینمای ایران، ترجیح می دهد بخش زیادی از کارگردان ها، فیلم های تلخ، ضد قصه و ملال آور بسازند تا بخش اندک و گزینش شده سینما به ساخت فیلم های خالتوری مشغول باشد و از قِبَل آن مبلغ فراوانی پول به جیب بزنند. سرمایه حاصل از فروش فیلم های خالتوری هم در نهایت مجددا وارد چرخه تولید همین گونه فیلم ها خواهد شد یا صرف خرید زمین و آپارتمان می شود و هیچ گاه این پول ها به خلق آثاری در استانداردهای جهانی منجر نمی شود.

در چنین شرایط رخوت آلودی که سینمای ایران بی هیچ رقیب خارجی ظرفیت گسترده سالن های سینما را در اختیار دارد، لازم است تا پس از رفع بحران کرونا، بخشی از ظرفیت سالن ها در اختیار نمایش فیلم های خارجی واقعی ـ نه آثار فیک و کم ارزش ـ قرار گیرد تا با حضور مردم در سالن های سینما، هم ضرر و زیان مالی سینمادارانجبران شود و هم اینکه سینمای داخل در کنار این فیلم ها رشد کند.

برچسب ها: اکران فیلم خارجی،سینماپلاس،سینمامثبت،پلاس،کرونا،رکود
نوشته قبلی

هفت فیلمنامه کرونایی برای فجر سی و نه در مسیر تولید قرار گرفتند

نوشته‌ی بعدی

زخم بستر را هم شکست می دهیم

نوشته‌ی بعدی

زخم بستر را هم شکست می دهیم

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

آقای سازمان سینمایی! برنامه راهبردی‌اتان محرمانه شد؟

۱۴۰۴-۰۳-۱۷

نماوا اقدام به خودکشی رسانه‌ای کرده است؟

۱۴۰۴-۰۳-۱۲

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس