سه شنبه, خرداد ۱۳, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی تلویزیون

زمزمه های تغییر در معاونت حساس صدا و سیما

۱۳۹۴-۰۲-۰۲
Reading Time: 2 mins read
0
یکی از ویژگی‌های سرافراز در مدیریت این است که بر تمامی اجزاء کاری حوزه‌های خود نظارت دارد و در این خصوص کاملاً سخت‌گیرانه و با دقت عمل می‌کند. این روزها حتی متن فیلم‌نامه های تلویزیون نیز ابتدا به دفتر رییس سازمان صداوسیما می‌رود تا پس از تأیید وی، مراحل اداری بعدی آن جهت ساخت آغاز گردد
 
کابینه سرافراز ترمیم خواهد شد؟
 
زمزمه های تغییر در معاونت حساس صدا و سیما
 
سینما مثبت: در شش ماهی که از تغییر ریاست سازمان صداوسیما می‌گذرد، این سازمان شاهد تغییرات گسترده ای در سطوح مدیریتی خود بوده است. حالا این روزها خبری در سازمان صداوسیما به گوش می‌رسد که موجی از نگرانی را میان دست‌اندرکاران پدید آورده است. 
 

محمد سرافراز،اصغر پورمحمدی،سینماپلاس،سینما مثبت، تغییر مدیران صدا و سیما،سریال پایتخت 4

 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی خبری ـ تحلیلی سینما مثبت، «اصغر پورمحمدی» که این روزها در معاونت سیما مشغول به فعالیت است، یکی از گزینه‌های ریاست سازمان صداوسیما بود اما پس از انتخاب سرافراز برای این مسئولیت، بسیاری او را گزینه اول و آخر «معاونت سیما» دانستند که البته این موضوع نیز دور از ذهن نبود. پورمحمدی پس از کنار گذاشته شدن از شبکه سه سیما در زمان «علی دارابی» به قوه قضائیه رفت و با راه‌اندازی مرکز رسانه و آغاز تولید برنامه‌های مختلف، فعالیت‌های متنوعی را در این مجموعه آغاز کرد. بسیاری از نزدیکان وی می‌گویند او تمایلی به بازگشت به سازمان صداوسیما به‌عنوان معاون نداشت اما اصرارهای سرافراز و احتمالاً توافق‌های شفاهی باعث شد تا در شرایطی که تلویزیون مجموعه ای ورشکسته ـ هم ازنظر مالی و هم در نزد افکار عمومی ـ بود به این رسانه بازگردد اما حالا خبرها از اختلاف‌نظر و سلیقه پورمحمدی با سرافراز حکایت دارد و ظاهراً این اختلاف‌ها در کنار مشکلات مالی باعث شده پورمحمدی انگیزه ای برای ادامه فعالیت در سیما نداشته باشد.
 
یکی از ویژگی‌های سرافراز در مدیریت این است که بر تمامی اجزاء کاری حوزه‌های خود نظارت دارد و در این خصوص کاملاً سخت‌گیرانه و با دقت عمل می‌کند. این روزها حتی متن فیلم‌نامه های تلویزیون نیز ابتدا به دفتر رییس سازمان صداوسیما می‌رود تا پس از تأیید وی، مراحل اداری بعدی آن جهت ساخت آغاز گردد و این مسئله یکی از مهم‌ترین دلایل اختلاف‌نظر سرافراز و پورمحمدی است. این روزها در تلویزیون شنیده می‌شود یکی از موارد اختلاف پورمحمدی و سرافراز، دستور تولید سریالی تلویزیونی بوده که مقدمات ساخت آن تنها در یک جلسه آن‌هم پس از تعطیلات نوروزی صورت گرفت و گروه سازنده برای تصویربرداری صحنه هایی از این سریال، به‌سرعت عازم خارج از کشور شدند! 
 
این روزها حتی شایعه تغییر مدیران چند شبکه تلویزیونی نیز به گوش می‌رسد. بررسی شیوه کاری سرافراز نشان می‌دهد او کوچک‌ترین واهمه ای از تغییر مدیرانش ندارد و بی‌هیچ ملاحظه ای در صورت کارآمد نبودن آنها را تغییر خواهد داد. سینما مثبت امیدوار است میان مدیران صداوسیما در سطح کلان توافق حاصل شود زیرا هرگونه تغییر در سطوح معاونتی این سازمان به معنای ایجاد رکود و توقف برای مدت‌زمانی حداقل یک‌ساله در شبکه‌های تلویزیونی است و این مسئله قطعاً عواقب جبران‌ناپذیری ازنظر فرهنگی خواهد داشت.
 
نوشته قبلی

ایران‌گردی خبرنگار اسرائیل در زمان احمدی‌نژاد

نوشته‌ی بعدی

مکتب ایوبی چه فیلم سازانی تربیت می کند؟

نوشته‌ی بعدی

مکتب ایوبی چه فیلم سازانی تربیت می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

نماوا اقدام به خودکشی رسانه‌ای کرده است؟

۱۴۰۴-۰۳-۱۲

زندگی برادران خیامی مستند شد

۱۴۰۴-۰۳-۰۷

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس