شنبه, خرداد ۱۷, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی تغییرات در صدا و سیما

تغییرات صداوسیما به «روزنامه جام جم» رسید

۱۳۹۳-۱۰-۱۹
Reading Time: 5 mins read
0
حضور تیمی حرفه‌ای در بخش مدیریت تحریریه»، یکی از دستاوردهای مهم روزنامه جام جم در طول هشت سال گذشته است که به‌واسطه آن «دعای خیر» فراوانی را نصیب این روزنامه کرد
 
همزمان با حضور محمد سرافراز در سازمان صداوسیما صورت می‌گیرد
 
 
تغییرات صداوسیما به «روزنامه جام جم» رسید
 
سینما پلاس: همزمان با آغاز تغییر و تحولات در سازمان صداوسیما که با حضور «محمد سرافراز» آغازشده است، «روزنامه جام جم» ارگان رسمی سازمان صداوسیما نیز در مسیر تحولات و تغییرات گسترده قرار گرفت.
 
 

تغییرات در صدا و سیما، روزنامه جام جم، محمد سرافراز، بیژن مقدم، تغییر دکوراسیون،

 
به گزارش وب‌سایت خبری ـ تحلیلی سینما پلاس، روزنامه جام جم که دفتر مرکزی آن در بلوار میرداماد جنب مسجد الغدیر، واقع‌شده، فعالیت خود را از سال 1378 و در دوران مدیریت «علی لاریجانی» بر سازمان صداوسیما به مدیریت مسئولی «حسین انتظامی» معاون فعلی مطبوعاتی وزارت ارشاد آغاز کرد. جام جم قرار بود روزنامه‌ای فرهنگی ـ اجتماعی باشد تا در فضای سیاست زده آن سال‌ها موردتوجه مخاطبان قرار گیرد. انتشار رسمی این روزنامه از اردیبهشت 1379 آغاز این روزنامه با ترکیبی از روزنامه‌نگاران جوان و بااستعداد در کنار گروهی از چهره‌های پیشکسوت مطبوعات، در مدتی کوتاه توانست به موفقیت‌های فراوانی دست پیدا کند. ایده‌های مختلف این روزنامه همچون: ضمایم هفتگی، سایت آنلاین و… بعدها موردتوجه بسیاری از رسانه‌های دیگر هم قرار گرفت.
 
«ثبات مدیریت» از مهم‌ترین امتیازهای این روزنامه بوده است، به‌گونه‌ای که در طول چهارده سال گذشته جام جم فقط سه مدیرمسئول را به خود دیده است. این روزنامه از سال 1385 به مدیریت «بیژن مقدم» اداره می‌شود. وی که حضور در مطبوعات را با ویراستاری روزنامه رسالت آغاز کرد، در طول دوران مدیریت خود خدمات شایانی را به این مجموعه کرده است.
 
گروه حرفه‌ای، مهم‌ترین ویژگی جام جم
«حضور تیمی حرفه‌ای در بخش مدیریت تحریریه»، یکی از دستاوردهای مهم روزنامه جام جم در طول هشت سال گذشته است که به‌واسطه آن «دعای خیر» فراوانی را نصیب این روزنامه کرد، چراکه گروه سردبیری مذکور، با شدت دادن به رفتارهای غیرحرفه‌ای با روزنامه‌نگاران خوش‌نام و پر سابقه این روزنامه، سبب تسریع در مهاجرت آن‌ها به رسانه‌های دیگر گردیده و این موج مهاجرت هرچند باعث فقر شدید نیروی انسانی در خود روزنامه جام جم شد، اما برکات فراوانی را نصیب رسانه‌های دیگر کرد. از این حیث جام جم را می‌توان رکورددار «فرار مغزها» در میان رسانه‌های ایرانی دانست. جهانگیر چراتی، علی کسمایی، محمدرضا رستمی، جابر تواضعی، یوسف علیخانی، نرگس رجایی، کتایون مافی، بهمن هدایتی، غلامرضا معصومی، مهدی نور علیشاهی، علی جوادی، مهدی یاور منش و… برخی از چهره‌هایی هستند که در دوره مدیریت جدید این روزنامه، جام جم را به مقصد رسانه‌های دیگر ترک کردند. آخرین نمونه آن‌ها نیز «ناصر صبوری» خبرنگار پر سابقه حوادث این روزنامه بود که بعد از 10 سال همکاری، از سمت خود عزل شد. خبر مربوط به این تغییر را می‌توانید در «اینجا» بخوانید.
 
فعالیت‌های عمرانی، دل‌مشغولی جام جم
 
این روزنامه در سال‌های اخیر برای پر کردن جای خالی همکاران حرفه‌ای خود دست به اقدام‌های گسترده‌ای زده است. «برگزاری جشن‌های داخلی و سفارش کیک در ابعاد و اندازه‌های غیرمعمول»، «نوسازی نهارخوری و نصب دستگاه نوشابه‌ساز»، «دوجداره کردن پنجره‌ها»، «تغییر دکوراسیون داخلی»،«بهره‌گیری از گیاهان در داخل اتاق‌ها» و… برخی از این موارد است. جام جم در این سال‌ها اهمیت زیادی به «سردر» خود داده و پس‌ازآنکه چند سال قبل با هزینه‌ای میلیونی، یک ورودی به سبک و سیاق معماری رومی را در ابتدای جام جم نصب کرد، به‌مرور اقدام به تغییر تابلوهای ورودی خودکرده که به یمن این تغییرات، هم‌اکنون از دو تابلو بزرگ برخوردار شده که خود اتفاقی مثبت در مطبوعات است.
 

تغییرات در صدا و سیما، روزنامه جام جم، محمد سرافراز، بیژن مقدم، تغییر دکوراسیون،

 
البته جام جم در مسیر تغییر و تحول به همین اندازه نیز بسنده نکرده و همزمان با تغییرات مدیریتی صداوسیما و آغاز تحولات گسترده در این رسانه، «تغییر نمای ساختمان روزنامه» را در دستور کار خود قرارداده است. همان‌طور که در این تصاویر مشاهده می‌کنید، نصب داربست‌های مختلف بر روی نمای ساختمان این روزنامه آغازشده و به‌زودی عملیات گسترده مهندسی برای زیباسازی چهره روزنامه جام جم آغاز خواهد شد.
 
 

تغییرات در صدا و سیما، روزنامه جام جم، محمد سرافراز، بیژن مقدم، تغییر دکوراسیون،

 
شنیده می‌شود قرار است سازه‌ای بسیار زیبا و شکیل بر روی نمای جام جم نصب شود که بر اهمیت آن در میان رسانه‌ها خواهد افزود البته باید مراقب بود که این سازه آن‌قدر زیبا نشود که مردم تصور کنند «جام جم واقعی و صداوسیما» همین‌جا است و مجموعه‌ای که در حدفاصل پارک ملت تا چهارراه پارک‌وی قرار دارد، ارتباطی به سازمان صداوسیما ندارد!
 

تغییرات در صدا و سیما، روزنامه جام جم، محمد سرافراز، بیژن مقدم، تغییر دکوراسیون،

 
 سینما پلاس به مسئولان روزنامه جام جم پیشنهاد می‌کند برای رعایتشان و منزلت این مجموعه، نمای جدید ساختمان جام جم را با حضور رییس جدید سازمان صداوسیما و دیگر مسئولان این رسانه رونمایی کنند.
این روزنامه اخیراً در اقدامی بسیار مثبت، انتخاب صفحات برگزیده را به مخاطبانش واگذار کرده است و از آن‌ها می‌خواهد تا با ارسال پیامک اعلام کنند کدام صفحه بهتر است.
 
نوشته قبلی

آقای سرافراز! پخش این آگهی را متوقف کنید

نوشته‌ی بعدی

کاش این سریال «حریم سلطان» ایرانی شود

نوشته‌ی بعدی

کاش این سریال «حریم سلطان» ایرانی شود

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

آقای سازمان سینمایی! برنامه راهبردی‌اتان محرمانه شد؟

۱۴۰۴-۰۳-۱۷

نماوا اقدام به خودکشی رسانه‌ای کرده است؟

۱۴۰۴-۰۳-۱۲

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس