یکشنبه, اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
  • صفحه اصلی
  • خبر
  • گزارش
  • مصاحبه
  • یادداشت
  • کتاب
  • نمایش خانگی
  • تلویزیون
  • فرهنگ و جامعه
  • سینما پلاسی ها
  • مالتی مدیا
    • فیلم
    • عکس
  • فیلم فجر
    • جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
    • جشنواره چهل و یکم فیلم فجر
    • جشنواره چهلم فیلم فجر
    • جشنواره سی و نهم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هشتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر
    • جشنواره سی و هفتم فیلم فجر – بین الملل
    • جشنواره سی و ششم فیلم فجر
    • جشنواره سی و پنجم فیلم فجر
    • جشنواره سی و چهارم فیلم فجر
  • آپارات
  • آموزش
  • رضا استادی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سینما پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی خبر

چرا پیشکسوت‌ها را از سینما حذف کردند؟

۱۴۰۱-۰۶-۰۷
Reading Time: 2 mins read
0

سینمامثبت: یک کارگردان پیشکسوت متعلق به سینمای بدنه از دولت سیزدهم درخواست کرد با اصلاح روندهای اشتباه قبلی نسبت به حمایت از پیشکسوت‌های سینما رویه بهتری در پیش بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری- تحلیلی سینمامثبت،داوود موثقی کارگردان پیشکسوت سینمای ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در سال‌های قبل ریل گذاری سینما طوری انجام شد که هنرمندان باسابقه بتدریج از سینما حذف شوند و تعدادی آدم خودی که سفارش‌ها را قبول می‌کنند جایگزین شدند.

کارگردان فیلم ضربه آخر ادامه داد: حالا وظیفه دولت سیزدهم است که ریل گذاری غلط گذشته را اصلاح کند و شرایط فیلمسازی برای هنرمندان باسابقه را فراهم کند. در حال حاضر هنرمندان خانه نشین زیادی وجود دارند که باید از آنها حمایت شود.

کارگردان بله برون تاکید کرد: مهم ترین علت عدم تمایل مردم به سینما رفتن ممیزی‌ها و سخت گیری‌هایی است که در زمان تولید درباره فیلمها اعمال و باعث ازبین رفتن جذابیت فیلم‌ها می‌شود.‌البته همیشه تعدادی فیلمسازی خودی بوده‌اند که با استفاده از امکانات حاکمیتی فیلم ساختند ولی افسوس که یک‌صدم امثال خاچکیان و عقاب‌ها، مخاطب نداشتند‌.

موثقی تاکید کرد: بخش خصوصی در سال‌های قبل تضعیف و کم رنگ شده و سینمای سفارشی  رونق گرفته است. دولت سیزدهم اگر می‌خواهد در عمل همانند کلام، مثبت باشد کاری کند که بخش خصوصی دوباره قدرت بگیرد و بتواند فیلم‌های خوب تولید کند.

نویسنده: مسعود احمدی

برچسب ها: بخش خصوصی،سینمای ایران،سینماپلاس،داوود میرباقری،فریدون جیرانیداوود موثقی
نوشته قبلی

واکنش ده ماهه سینماگران به استقرار دولت سیزدهم

نوشته‌ی بعدی

عباس معروفی یکی از نویسندگان شاخص پس از انقلاب درگذشت

نوشته‌ی بعدی

عباس معروفی یکی از نویسندگان شاخص پس از انقلاب درگذشت

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سینما پلاس

این سایت بر اساس طراحی گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی شده و تمامی بخش های آن مشمول قانون کُپی رایت می باشد. کُپی برداری از بخش های اختصاصی سایت و مشابه سازی آن، برای صاحبان این سایت حق شکایت و پیگیری در مراجع قضایی را ایجاد خواهد کرد.

  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

سریال طوبی؛حکایت‌ مستربین در بغداد  

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

طوبی و خاطرخواه‌هایش!

30

الگوهای فیلمفارسی در سریال طوبی

18

از صیاد تا ناریا، تلویزیون و پرده سینما در اشغال آثاری ضعیف

۱۴۰۴-۰۲-۲۸

مدیران مومن و انقلابی تلویزیون هم عاشق بوروکراسی سنگین هستند؟

۱۴۰۴-۰۲-۲۶

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

Smiley face Smiley face Smiley face Smiley face

  • درباره
  • تبلیغات
  • سیاست و حریم خصوصی
  • تماس

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تمام حقوق این سایت متعلق به سینما مثبت می باشد . طراحی شده توسط مدیا پلاس