تنظیمات
اندازه فونت :
چاپ خبر
گروه : رضا استادی
حوزه : اسلایدر, فرهنگ و جامعه
شماره : 8202
تاریخ : 2 اردیبهشت, 1400 :: 11:29
هایپراستار در مسیر جانبو

سینما مثبت: شرایط نامطلوب اقتصادی ایران در سال‌های اخیر امکان هر نوع فعالیت اقتصادی جدید و متفاوت را از کارآفرینان و صاحبان سرمایه سلب کرده و به جز معدودی از فعالیت‌های اقتصادی که ثروتمندان و طبقه مرفه جامعه را هدف قرار داده‌اند سایر فعالیت‌های اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی فقط یک هدف دارند: فروش ارزان‌تر کالا و خدمات به مشتریان!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری- تحلیلی سینما مثبت، فروشگاه هایپر استار که بیش از یک دهه سابقه فعالیت در ایران دارد در ابتدای راه اندازی مکانی خاص و تجملاتی محسوب می‌شد که به واسطه عرضه محصولاتی خاص و عمدتا خارجی مورد توجه گروه کثیری از مردم بود. حالا پس از گذشت سال‌ها این فروشگاه نیز همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید با رنگ قرمز شعار «همیشه ارزان‌ترین» را برای خود انتخاب کرده است، یعنی همان شعاری که جانبو با عبارت «همیشه قیمت پایین» و افق کوروش با شعار مشابه «فروشگاه همواره تخفیف» انتخاب کرده‌اند و بر مبنای همین شعار برندینگ می‌کنند. حالا اینکه فروشگاهی معظم و باکلاس مانند هایپر استار هم در نهایت مجبور می‌شود برای جلب مشتری به چنین شعاری روی بیاورد می‌تواند تعبیرها و تفسیرهای فراوانی داشته باشد که یکی از آن‌ها قطعا ضعف و زوال طبقه متوسط به عنوان مهم ترین مشتری چنین فروشگاه‌هایی است؛ طبقه متوسطی که اگر زمانی مشتری کالاهای لوکس و باکیفیت عرضه شده در هایپر استار بود حالا باید با شعار ارزانی جلب شود. سینما مثبت آماده انعکاس دیدگاه‌های شرکت‌هایی که در این مطلب از آن‌ها نام برده شده است.

© 2022 تمام حقوق این سایت برای سینما پلاس محفوظ می باشد.