اخبار رسیده از برخی تولیدات این پلتفرمها از پرداخت دستمزدهای عجیب و غریب به برخی از بازیگران حکایت از آن دارد که تولیدات چنین مجموعههایی چندان هم در چهارچوب ضوابط تولیدی نیست
پخش آوای باران در زمان نمایش ملکه گدایان نوعی برآوردن ذائقه عمومی مخاطب نسبت به قصه ای است که در دو جا عرضه می شود. در یک جا مخاطب باید بابت نمایش آن پول پرداخت کند و در جای دیگر این کار به...
استفاده از یک وکیل متعهد و اخلاق مدار (که در جماعت چندصدهزار نفری وکلا کم هم نیستند) منافاتی با مردمداری و درستکاری آدم خوبهای قصه نداشت و به رساندن پیام مثبت گروه تولید فیلم آسیبی نمی رساند...
. چنین الگویی می تواند مورد توجه فیلم سازان ما نیز باشد که برای ساخت فیلمی مثلا با موضوع داعش انواع و اقسام تجهیزات از هواپیما گرفته تا دکورهای شهر پالمیرا و اسب و ... را به صف می کنند تا خش...
این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که سریال های مختلفی با وجود آماده بودن، پشت درب شبکه نمایش خانگی ایستاده اند و منتظر «اذن دخول» هستند اما ظاهرا باید حتی به قیمت ریزش مخاطب و کاهش مخاطبان سامان...
آقای نعیمی دانش سینمایی خوبی دارد و آدم نا آشنایی نیست. در فیلمهای قبلی کارهای شسته و رفتهای از او دیده بودیم. شاید سلیقه بخشی از مردم و روزنامهنگاران با سینمای تجاری جور نباشد منتها به...
گلیدا در پایان مطلب خاصی را به تماشاگر خود ارائه نمی دهد جز حضور مهناز افشار در کاراکترهای مختلف که با چاشنی کنجکاوی نسبت به زندگی این بازیگر همراه و احتمالا به جست و جوهای اینترنتی ختم می ش...
صدا و سیما حتی در حوزه آثار نمایشی خود نیز کارنامه موفقی ندارد و آمار اعلامی از سوی خودش حاکی از قهر بخش عمده ای از مخاطبان با برنامه های نمایشی است، ناگهان داعیه دار اداره شبکه نمایش خانگی...
توانایی محمد زاده در این فیلم قابل مشاهده است و شاید ایده به کارگیری محمد زاده در نقش یک پسر عاشق پیشه که هیچ گاه به عشقش نمی رسد ـ کاراکتر عصبانی نیستم ـ ازاین فیلم الهام گرفته شده باشد.
این دقیقا همان اتفاقی است که سال هاست در بخش های مختلف کشور رخ می دهد و مجموعه های بزرگ، تنبل و متراکم از نیروی انسانی ناکارآمد، به جای تلاش برای اصلاح روش های غلط خود، صرفا به دنبال بسترهای...